Υπό Κατάρρευση η εταιρεία Ψεύτικου Κρέατος του Μπιλ Γκέιτς μετά την Πτώση των Μετοχών της

Γράφει ο Φρανκ Μπέργκμαν

Το όραμα του Μπιλ Γκέιτς για τον έλεγχο της παγκόσμιας προσφοράς τροφίμων μέσω συνθετικού «κρέατος» καταρρέει μπροστά στα μάτια του.

Η εταιρεία Beyond Meat, που κάποτε ήταν η αγαπημένη της βιομηχανίας των φυτικών πρωτεϊνών και είχε αξία σχεδόν 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι πλέον σχεδόν άχρηστη.

Η βιομηχανία του ψεύτικου κρέατος έχει αποκαλυφθεί ως μια φούσκα της Wall Street χωρίς ενεργή καταναλωτική ζήτηση.

Τη περασμένη Δευτέρα, η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε κατά 50%, αφότου αποκάλυψε ένα απεγνωσμένο σχέδιο για την ανταλλαγή χρέους με νέα δάνεια και την κατακλυσμό της αγοράς με εκατοντάδες εκατομμύρια νέες μετοχές, που ξεπουλούνταν.

Η κίνηση αυτή έδωσε στην Beyond Meat περισσότερο χρόνο για να πληρώσει τους λογαριασμούς της, αλλά έγινε σε βάρος των επενδυτών, οι οποίοι έμειναν με ένα συνεχώς μειούμενο μερίδιο.

Η κατάρρευση αυτή των μετοχών της έρχεται μετά από μια ακόμη απότομη πτώση 35% στις 28 Σεπτεμβρίου, όταν ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) ικέτευσε τους επενδυτές για περισσότερα χρήματα.

Μαζί, οι δύο αυτές πωλήσεις έχουν μειώσει την αξία της εταιρείας.

Αυτή που κάποτε ήταν το αστέρι της αγοράς, η Beyond Meat, αξίζει τώρα μόλις 79 εκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που είναι σχεδόν αμελητέο σε σύγκριση με το τεράστιο χρέος της, που ανέρχεται σε 800 εκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, οι αναλυτές λένε ότι η κατάρρευση δεν αφορά μόνο την Beyond.

Η αποτυχία της εταιρείας αποτελεί μια πραγματική δοκιμασία για ολόκληρη τη βιομηχανία των τεχνητών κρεάτων, η οποία υποστηρίζεται εδώ και καιρό από διασημότητες και παγκοσμιοποιημένους δισεκατομμυριούχους όπως ο Γκέιτς.

«Η Beyond Meat υποφέρει από προβλήματα γεύσης και υφής, υψηλές τιμές και ίσως από μια εικόνα «υπερ-επεξεργασμένου τροφίμου»», δήλωσε ο Jerry Thomas, Διευθύνων Σύμβουλος της Decision Analyst.

«Οι πιθανότητες επιβίωσης της εταιρείας είναι ελάχιστες».

Η Άνοδος και η Ραγδαία Πτώση του Ψεύτικου Κρέατος

Το Beyond εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα ράφια των σούπερ μάρκετ το 2013, πουλώντας συσκευασίες μπιφτεκιών χωρίς κρέας αξίας 10 δολαρίων με εμπορικό κατατεθειμένο σήμα μια αγελάδα κινουμένων σχεδίων με κάπα.

Μέχρι το 2019, η εταιρεία είχε γίνει η βιτρίνα του «μέλλοντος χωρίς κρέας» των παγκοσμιοποιητών, χαιρετιζόμενη ως η φιλική προς το κλίμα αντικατάσταση της κτηνοτροφίας.

Η τιμή της μετοχής της μέσω αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) εκτοξεύτηκε πάνω από 350%, με τους γίγαντες του fast food να σπεύδουν να δοκιμάσουν την αυτή την διατροφική τάση.

Τα McDonald’s πρόσθεσαν τα μπιφτέκια Beyond, η Dunkin’ λάνσαρε ένα σάντουιτς για πρωινό και η Burger King προώθησε το «Impossible Whopper».

Αλλά η πραγματικότητα σύντομα αντέδρασε, και απέρριψε τα προϊόντα.

Οι καταναλωτές απέρριψαν τα προϊόντα, επικαλούμενοι τη γεύση, την τιμή και την δυσπιστία τους για τον έντονα επεξεργασμένο χαρακτήρα τους.

Αποδείχθηκε επίσης ότι τα προϊόντα ήταν έως και είκοσι πέντε (25) φορές χειρότερα για το φυσικό περιβάλλον από το πραγματικό κρέας, αποθαρρύνοντας τους πελάτες-στόχους της βιομηχανίας.

Η McDonald’s και η Dunkin’ απέσυραν αθόρυβα τις επιλογές αυτές μετά την κατάρρευση των πωλήσεων.

Μόνο η Burger King προσφέρει ακόμα το φυτικό της μπιφτέκι ψεύτικου κρέατος Whopper.

Ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος της GlobalData, δήλωσε:

«Το πρόβλημα για την Beyond Meat είναι ότι η εταιρεία δεν ανταποκρίνεται στις δικές της προσδοκίες.

«Υπάρχει ένα μερίδιο της αγοράς για το ψεύτικο κρέας, αλλά οι καταναλωτές είναι γενικά επιφυλακτικοί σε αυτή την κατηγορία, καθώς δεν θεωρείται ιδιαίτερα φυσική και θεωρείται ότι είναι πολύ επεξεργασμένη».

Η Ατζέντα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) «Φάτε τα Έντομα» 

Η αποτυχία του Beyond Meat αποτελεί επίσης πλήγμα για την λεγόμενη ατζέντα της “Μεγάλης Επανεκκίνησης” (“Great Reset”) του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF).

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) έχει προωθήσει ανοιχτά την αντικατάσταση του παραδοσιακού κρέατος και των γαλακτοκομικών προϊόντων με συνθετικές πρωτεΐνες ακόμη και έντομα & σκουλήκια.

Επί χρόνια, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) παροτρύνει τις κυβερνήσεις όλου του κόσμου και τις εταιρείες να απομακρύνουν τους καταναλωτές από το βοδινό και το χοιρινό κρέας και να τους κατευθύνουν προς τα εργαστηριακά καλλιεργημένο «κρέας», τα φυτικά «υποκατάστατα» και τις πρωτεΐνες που προέρχονται από έντομα, προωθώντας αυτά τα λεγόμενα «τρόφιμα» ως μια «βιώσιμη» λύση για την αντιμετώπιση της «κλιματικής αλλαγής».

Οι Λευκοί Βίβλοι του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) έχουν δηλώσει ότι μέχρι το 2030, οι άνθρωποι «δεν θα κατέχουν τίποτα και θα είναι ευτυχισμένοι για αυτό», ένα Οργουλιανό όραμα που περιλαμβάνει τον παγκόσμιο έλεγχο της διατροφής.

Τα έντομα, οι συνθετικές πρωτεΐνες και τα κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ψεύτικα προϊόντα «κρέατος» του Γκέιτς υποτίθεται ότι θα αντικαταστήσουν την κτηνοτροφία και την παραδοσιακή γεωργία, βιομηχανίες που οι ελίτ των παγκοσμιοποιητών έχουν στιγματίσει ως «μη βιώσιμες».

Αλλά όπως και με την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των αιολικών πάρκων με τις ανεμογεννήτριες, η πραγματικότητα έχει υπονομεύσει αυτή την ουτοπική αφήγηση.

Οι καταναλωτές έχουν απορρίψει αποφασιστικά τα “μπιφτέκια” από έντομα και τα σκουληκάλευρα σκόνες, όπως απορρίπτουν τώρα και τα προϊόντα της εταιρείας “ψεύτικου κρέατος” Beyond Meat.

Το Μονοπώλιο Αγροτικής Γης του Γκέιτς

Η κατάρρευση του ψεύτικου κρέατος συνδέεται επίσης και με την αρπαγή γης από τον Μπιλ Γκέιτς.

Ο Γκέιτς είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης ιδιοκτήτης γεωργικής γης στις ΗΠΑ, αγοράζοντας αθόρυβα εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα.

Οι επικριτές αντιφρονούντες υποστηρίζουν ότι θέλει να καταστήσει τον εαυτό του σε μια ισχυρή θέση ώστε να υπαγορεύει μόνο αυτός την προμήθεια των τροφίμων, απομακρύνοντας τους αγρότες από το βόειο κρέας και τις αγροτικές καλλιέργειες και στρέφοντάς τους προς τις συνθετικές, εναλλακτικές, ψεύτικες τροφές, που θα ελέγχονται αποκλειστικά από τους παγκοσμιοποιητές. 

Ελέγχοντας τις γεωργικές εκτάσεις και επενδύοντας ταυτόχρονα στο ψεύτικο κρέας και τις ψεύτικες πρωτεΐνες που καλλιεργούνται σε βιοχημικό εργαστήριο, ο Γκέιτς ήλπιζε να διαμορφώσει την αγορά των τροφίμων.

Αντίθετα, η κατάρρευση της εταιρείας Beyond δείχνει ότι οι άνθρωποι δεν είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν το πραγματικό βοδινό κρέας, τα πραγματικά γαλακτοκομικά προϊόντα και την παραδοσιακή γεωργία & κτηοτροφία με αυτά τα ψεύτικα ανθυγιεινά προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί από την ελίτ των παγκοσμιοποιητών.

Η κατάρρευση της Beyond Meat είναι κάτι περισσότερο από μια επιχειρηματική αποτυχία. Είναι η απόδειξη ότι η παγκοσμιοποιημένη ατζέντα των ψεύτικων τροφίμων καταρρέει.

Παρά τα δισεκατομμύρια δολάρια που έχουν δαπανηθεί για διαφημιστικές εκστρατείες, εταιρικές υποστηρίξεις και την προώθηση μέσω των ιδιωτικών συστημικών ΜΜ ενημέρωσης, οι Αμερικανοί εξακολουθούν να προτιμούν τα πραγματικά, υγιεινά τρόφιμα από τα υπερ-επεξεργασμένα πειράματα του Γκέιτς.

Η εταιρεία που κάποτε παρουσιάζονταν ως το μέλλον της διατροφής έχει γίνει ένα παράδειγμα προς αποφυγή. Όταν οι ελίτ της παγκοσμιοποίησης προσπαθούν να επανασχεδιάσουν τη διατροφή των ανθρώπων, αλλά οι καταναλωτές αντιδρούν αποφασιστικά.

https://www.triklopodia.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *