Η ασφάλεια της αεροπορίας διατρέχει κίνδυνο, σύμφωνα με μια ανησυχητική έκθεση του Kevin Stillwagon, συνταξιούχου χειροπράκτη και πιλότου. Όλο και περισσότερα στοιχεία υποδεικνύουν τους εμβολιασμούς κατά του COVID-19.
Από το 2021, ο αριθμός των θανάτων μεταξύ των νεότερων πιλότων έχει αυξηθεί, ενώ ο αριθμός των πιλότων που δεν μπορούν να φτάσουν έχει εκτοξευθεί. Ο αριθμός των περιστατικών όπου αεροπλάνα έχασαν οριακά το ένα το άλλο έχει επίσης εκτοξευθεί.
Όλο και περισσότεροι πιλότοι χάνουν τις αισθήσεις τους, ειδικά οι νεότεροι πιλότοι, δήλωσε ο Stillwagon σε συνέντευξη με τον επιδημιολόγο Nicolas Hulscher του Ιδρύματος McCullough.
Αύξηση με 40% των πιλότων που πεθαίνουν πρόωρα
Ο αριθμός των πιλότων που πεθαίνουν πρόωρα, πριν από την ηλικία συνταξιοδότησης των 65 ετών, αυξήθηκε κατά 40% το 2021, δήλωσε ο Stillwagon.
Ο αριθμός των πιλότων που βιώνουν μακροχρόνια αναπηρία έχει τριπλασιαστεί. Και από το 2021, έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 28 παρ’ ολίγον ατυχήματα στο Εθνικό Αεροδρόμιο της Ουάσινγκτον. Πριν από το 2021, ο αριθμός αυτός ήταν ένας ετησίως.
Ο συνταξιούχος πιλότος είπε ότι άτομα διαγιγνώσκονται με καρδιακή ανεπάρκεια σε ολοένα και νεότερες ηλικίες, και οι πιλότοι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας βιώνουν θόλωση του εγκεφάλου, η οποία τους εμποδίζει να σκέφτονται καθαρά και επηρεάζει αρνητικά τον χρόνο αντίδρασής τους. Το εμβόλιο COVID-19 μπορεί επίσης να προκαλέσει εγκεφαλικά επεισόδια.
Η FAA κλείνει τη βάση δεδομένων
«Αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα», τόνισε ο Stillwagon.
Από την κυκλοφορία των εμβολίων κατά της COVID-19, η FAA έχει κάνει ελάχιστα για να συλλέξει δεδομένα σχετικά με την υγεία των πιλότων, είπε. Οι εμβολιασμοί δεν καταγράφηκαν και η FAA έκλεισε επίσης τη βάση δεδομένων της με τις ασθένειες το 2022 για άγνωστους λόγους.
Ο Stillwagon υποψιάζεται ότι οι αεροπορικές αρχές δεν θέλουν να δουν το φως της δημοσιότητας πληροφορίες από αυτήν τη βάση δεδομένων.


Αφήστε μια απάντηση